خانه وبلاگ دیتالاگر دما و رطوبت پراب جدا با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



دیتالاگر دما و رطوبت پراب جدا با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

دیتالاگر دما و رطوبت پراب جدا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دیتالاگر دما و رطوبت پراب جدا را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات دیتالاگر دما و رطوبت چیست-فروش دیتالاگر-قیمت دیتالاگر-دیتالاگر چیست-قیمت دیتالاگر دما و رطوبت-دیتالاگر دما و رطوبت صنعتی-دیتالاگر آزمایشگاهی-انواع دیتالاگر که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

دیتالاگر دما و رطوبت پراب جدا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع دیتالاگر دما و رطوبت چیست-فروش دیتالاگر-قیمت دیتالاگر-دیتالاگر چیست-قیمت دیتالاگر دما و رطوبت-دیتالاگر دما و رطوبت صنعتی-دیتالاگر آزمایشگاهی-انواع دیتالاگر خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دیتالاگر دما و رطوبت پراب جدا باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

دیتالاگر دما و رطوبت پراب جدا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دیتالاگر دما و رطوبت پراب جدا در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیتالاگر دما و رطوبت چیست-فروش دیتالاگر-قیمت دیتالاگر-دیتالاگر چیست-قیمت دیتالاگر دما و رطوبت-دیتالاگر دما و رطوبت صنعتی-دیتالاگر آزمایشگاهی-انواع دیتالاگر با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از دیتالاگر دما و رطوبت پراب جدا را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

دیتالاگر دما و رطوبت پراب جدا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  دیتالاگر دما و رطوبت پراب جدا را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی دیتالاگر دما و رطوبت چیست-فروش دیتالاگر-قیمت دیتالاگر-دیتالاگر چیست-قیمت دیتالاگر دما و رطوبت-دیتالاگر دما و رطوبت صنعتی-دیتالاگر آزمایشگاهی-انواع دیتالاگر توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

دیتالاگر دما چیست؟

همانطور که از نامش پیداست ، دیتالاگر دما دستگاهی است که دمای محیط را اندازه گیری می کند و همان رکورد را حفظ می کند. مشخصات داخلی دستگاه دیتالاگر دما (ثبت کننده اطلاعات دما) ، فواصل ثبت این اطلاعات را تعیین می کند. دیتالاگر دما یک ابزار تخمینی جمع و جور است که آماده است تا دما را به طور مستقل در یک بازه زمانی مشخص انجام دهد. داده های پیشرفته را می توان پس از ثبت بازیابی ، مشاهده و ارزیابی کرد.

دیتالاگر دما شامل رساناها یا مقاومت هایی است که بسته به دمای اندازه گیری شده ، بار الکتریکی با ولتاژهای متفاوتی تولید می کنند. این تراشه بار الکتریکی را متناسب با دمای خارجی اندازه گیری می کند. این اطلاعات به قالب دیجیتالی تبدیل و در حافظه داخلی دستگاه ذخیره می شود. از طریق کابل ، RFID ، فرستنده بی سیم یا حتی از طریق رابط USB می توان به داده ها دسترسی داشت. دیتالاگرها انواع مختلفی دارند.

 

دقیقاً مانند صنایع غذایی ، دیتالاگر دما با ردیابی درجه حرارت در کارخانه تولید و در سراسر زنجیره تامین ، به عنوان ابزاری مفید برای تضمین کیفیت عمل می کند تا خطر تخریب داروها را به حداقل برساند. با توجه به اینکه داروها ، واکسن ها و غیره نسبت به تغییر دما بسیار حساس هستند و اثر آنها به شدت کاهش می یابد ، نظارت و ضبط دما در دستگاه دیتالاگر دما با داروی خارجی بسیار مهم است. بدون ثبت اطلاعات ، اجرای استانداردهای کیفیت عملاً غیرممکن بود.در هنگام حمل کالاهای حساس به دما ، مهم است که دما را در کل حمل و نقل ثبت کنید. نوع این کالاها داروها ، واکسن ها ، میوه ها ، سبزیجات ، غذای فرآوری شده و غیره است. دیتالاگر های دما برای حمل و نقل قادر به ذخیره اطلاعات برای مدت چند ماه هستند. ما در اینستروسنتر مدل های مختلف دیتالاگر دما را برای صنعت حمل و نقل عرضه می کنیم. نحوه حمل و مدت زمان حمل و نقل مهم نیست. دیتالاگر دما دیجیتال می تواند به طور مداوم داده های دما را برای ماه ها یا سال ها ثبت کند. عامل اصلی برای خرید دیتالاگر دما مناسب برای صنعت حمل و نقل ، دوام و سهولت کار است. این دستگاه باید به اندازه کافی قوی باشد تا بتواند حمل و نقل سنگین و طولانی مدت مورد انتظار در صنعت حمل و نقل را حفظ کند.

 کامیون های Reefer کامیون هایی با درجه حرارت برای حمل و نقل مواد غذایی فرآوری شده ، داروها ، میوه ها ، سبزیجات و غیره هستند. استفاده از دیتالاگر دما برای کامیون های Reefer برای ثبت دما در کل مدت حمل و نقل ضروری است. یکی از معیارهای اصلی انتخاب دیتالاگر برای کامیون های Reefer ، آسان بودن بارگیری داده ها است. شرکت های کامیون Reefer باید بتوانند بدون هیچ گونه نرم افزار خاص ، لوازم جانبی خاص و غیره ، داده ها را به راحتی بارگیری کنند. باید دیتالاگر دما را بتوان مستقیماً به هر پورت USB رایانه وارد نمود و به طور خودکار گزارش گیری را انجام داد. در آغاز سفر ، شما باید به سادگی دکمه شروع را فشار دهید تا ثبت دما شروع شود. از این رو کار حتی برای راننده کامیون که به آن مراجعه می کند نیز آسان است.کانتینرها کالاهایی دارند که تحت تأثیر دما قرار می گیرند. به نفع حمل کننده و گیرنده کالا است که از دیتالاگر های دما برای همه این کانتینرها استفاده کنند. می توانید یک دیتالاگر دما را به دیواره داخلی کانتینر حمل و نقل آویزان کنید. با این حال ، اگر جعبه یا پالت جداگانه برای گیرنده های مختلف دارید ، بهتر است از دیتالاگر های جدا کننده ثبت دما  استفاده کنید. مشابه کامیون های Reefer ، باید دیتالاگری را انتخاب کنید که استفاده از آن آسان باشد. در دیتالاگر وای فای ، بارگیری داده ها در هر رایانه ای ترجیحاً حتی بدون کابل USB آسان خواهد بود.در بیمارستان ها ، کلینیک ها ، داروخانه ها و غیره از یخچال برای نگهداری داروها و واکسن ها استفاده می شود.

ثبت دمای داخل یخچال ها اجباری است. می توانید از دیتالاگر دیجیتال ساده مشابه موارد توضیح داده شده در این صفحه استفاده کنید. همچنین ، می توانید از سیستم های پیچیده نظارت بر یخچال و فریزر در زمان واقعی با سیستم هشدار استفاده کنید. دیتالاگر مستقل داخل یخچال هیچگونه هشدار از راه دور به اپراتور نمی دهد. اگر نیاز شما فقط به یک دیتالاگر ساده نیاز دارد ، می توانید از دیتالاگر دما برای یخچال استفاده کنید. استفاده از داده نگار با کاوشگرهای خارجی و قرار دادن این کاوشگر در بطری گلیکول بسیار ایده آل است. این کار برای تکرار تغییرات حرارتی مشابه با دارو است. در مورد یخچال و فریزر ، باز و بسته شدن بسیار مکرر وجود خواهد داشت. اگر از بطری گلیکول استفاده نمی کنید ، تغییرات در نمودار بسیار مکرر خواهد بود. از این رو استفاده از بطری های گلیکول برای چنین کاربردهایی یک روش معمول است. می توانید براساس نیاز خود ، هر یک از دیتالاگر های توصیف شده در این صفحه را انتخاب کنید.دیتالاگرهای دما به طور گسترده ای برای اندازه گیری شرایط دمای محیط برای تجزیه و تحلیل الگوهای مختلف استفاده می شود. داده ها را می توان در طول ماه ها و سال ها در مکان های مختلف جغرافیایی جمع آوری کرد تا بعدا داده ها را تجزیه و تحلیل کند. غالباً چنین دیتالاگرهای دما بخشی از ایستگاه های هواشناسی هستند که جدا از دما داده های مختلفی را جمع آوری می کنند. اطلاعات تولید شده توسط دستگاه دیتالاگر دما را می توان جمع آوری و تجزیه و تحلیل کرد تا نتیجه گیری در مورد سرعت بالا یا پایین آمدن دمای کره زمین و دلایل چنین تغییراتی را نتیجه گیری کند.

دیتالاگر برای صنایع تولیدیضبط کننده های دما و ثبت کننده های داده برای صنایع تولیدی:

در یک محیط صنعتی ممکن است لازم باشد دمای بسیار بالا تا 1350 درجه سانتیگراد اندازه گیری و ثبت شود. دیتالاگر دما که برای انتقال داده های خود به صورت بی سیم در فواصل منظم به اتاق کنترل طراحی شده است ، می تواند به صنایع تولیدی کمک کند تا دما را در مناطق و ماشین آلات که اندازه گیری دستی اطلاعات غیرممکن است ، ردیابی کنند. فرد نمی تواند برای اندازه گیری دمای 2000 درجه سانتیگراد وارد کوره شود. از طرف دیگر ، یک ثبت کننده داده دما برای کار در چنین شرایط شدید می تواند یک جریان ثابت از داده ها را فراهم کند که می تواند برای بهینه سازی معیارهای تولید و اطمینان از شرایط کار ایمن در همه زمان ها استفاده شود.

 

 برای انجام این مطالعات ، شما به دستگاه دیتالاگر دما نیاز دارید. بیشتر مدل های ذکر شده در این صفحه برای این برنامه ها مناسب هستند. براساس دوره استفاده ، باید ظرفیت حافظه را به طور مناسب انتخاب کنید. باید بتوان برنامه نویسان را برای شروع خودکار همزمان و در یک تاریخ و زمان از قبل برنامه ریزی شده برنامه ریزی کرد. اگر همه آنها به طور همزمان شروع نشوند ، همبستگی داده ها دشوار است. از این رو دیتالاگر را با شروع دستی انتخاب نکنید. همچنین اگر می خواهید یک نقشه برداری و صلاحیت را با تجزیه و تحلیل زمان واقعی انجام دهید ، از دیتالاگر بی سیم استفاده کنید.

نحوه انتخاب دیتالاگر دما:

برای خرید دیتالاگر دما مناسب ، لطفاً شرایط زیر را بررسی کنید.

محدوده دمایی که می خواهید اندازه بگیرید چقدر است؟

فاصله نمونه گیری مورد نیاز شما چقدر است؟ فاصله نمونه برداری فرکانسی است که در آن دما را اندازه گیری می کنید. اگر با فاصله 10 دقیقه در حال ضبط هستید ، به این معنی است که فاصله نمونه گیری 10 دقیقه است.

ظرفیت حافظه مورد نیاز شما چقدر است؟

فاصله نمونه گیری نیز برای تصمیم گیری در مورد ظرفیت حافظه مهم است. اکثر سازندگان ظرفیت حافظه را در تعدادی از قرائت ها مشخص می کنند. بنابراین دیتالاگری با حافظه 8000 قرائت می تواند تا 8000 قرائت را به طور مداوم ذخیره کند. بنابراین اگر فاصله نمونه گیری 5 دقیقه باشد ، 12 خوانش در ساعت ، 288 خوانش در روز را ثبت می کند. این به این معنی است که اگر حافظه داده 8000 قرائت حافظه داده داشته باشد ، این مدت 7/27 روز ادامه خواهد داشت. بنابراین به محض شروع ضبط اطلاعات ، ضبط آن برای 27.7 روز ادامه خواهد یافت. برای همان دیتالاگر ، اگر یک فاصله نمونه گیری 10 دقیقه ای داشته باشید ، تعداد روزها دو برابر خواهد شد و به 4/55 روز می رسد.

دقت مورد نیاز شما چقدر است؟

مدل های مختلفی با دقت 0.1 درجه سانتی گراد ، 0.3 درجه سانتیگراد و غیره وجود دارد.

وضوح مورد نیاز شما چیست؟

وضوح ، اعشاری است که روی صفحه یا قرائت ها نشان داده می شود. اگر صفحه نمایش 25.1 درجه سانتیگراد ، 25.2 درجه سانتیگراد و غیره را نشان می دهد ، این بدان معنی است که وضوح 0.1 درجه سانتیگراد است. اگر صفحه نمایش 25.0 درجه سانتیگراد ، 25.5 درجه سانتیگراد ، 30.0 درجه سانتیگراد و غیره باشد ، وضوح تصویر 0.5 درجه سانتیگراد است. اگر صفحه نمایش 25.01 درجه سانتیگراد ، 25.02 درجه سانتیگراد و غیره باشد ، وضوح 0.02 درجه سانتی گراد است

آیا برای نرم افزار دیتالاگر باید هزینه پرداخت شود؟

بیشتر دیتالاگرهای دما با نرم افزار رایگان ارائه می شوند.

آیا باتری به راحتی قابل تعویض است یا باید به نمایندگی بروید؟

مدل های متعددی از دیتالاگرها از باتری های معمولی رایج در بازار استفاده می کنند. با برداشتن درپوش باتری در قسمت پشتی، می توانید این باتری ها را تعویض کنید.

آیا برای ضبط دما به سنسورهای داخلی یا سنسورهای خارجی نیاز دارید؟

فرض کنید جعبه دارویی دارید و می خواهید بدون باز شدن جعبه ، دما را از خارج جعبه مشاهده کنید. در چنین شرایطی ، شما به یک دیتالاگر دما با یک سنسور خارجی نیاز خواهید داشت. می توانید سنسور خارجی را درون جعبه قرار دهید. می توانید دیتالاگر دما را که دارای صفحه نمایش است خارج از جعبه نگه دارید.

دیتالاگر دما یکبار مصرف یا دیتالاگر دما چند منظوره نیاز دارید؟

دیتالاگرهای یکبار مصرف نوع یکبار مصرف برای یکبار مصرف هستند. اما انواع استفاده های متعدد برای هر تعداد دفعات قابل استفاده مجدد هستند. بنابراین اصطلاحات دیگر برای ثبت نام داده های چند منظوره ، ثبت کننده های داده قابل استفاده مجدد است.

لطفاً مطابق با استانداردهای FDA اطمینان حاصل کنید که ثبت کنندگان داده با 21CFR Part 11 مطابقت دارند.

نمودار ضبط دما:

یک دیتالاگر دما داده ها را به صورت نمودار دما تولید می کند. هنوز هم دیتالاگر دما نمودار کاغذی در سراسر جهان استفاده می شود. دیتالاگرهای الکترونیکی دما نمودار را به طور خودکار تولید می کنند. کاربر می تواند این نمودار را روی صفحه رایانه مشاهده کند. مدل های خاصی وجود دارد که در آنها می توانید نمودار دما – دیتا – logger – گزارش – نمونه – نمودار را روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید. ممکن است نمودار را در سمت راست ببینید. همانطور که مشاهده می کنید برنامه نویسی حد بالای مجاز و حد پایین را نشان می دهد. از این رو نمودار بلافاصله نشان می دهد که آیا دما از حد برنامه ریزی شده عبور کرده است یا خیر. ناحیه قرمز دامنه بالایی و محدوده آبی محدوده پایین را نشان می دهد. همچنین ، در چند صفحه بعدی خوانش فردی را برای تجزیه و تحلیل دقیق نشان می دهد. در این مثال ، می بینید که درجه حرارت برای مدت زمان کوتاهی از حد بالا در کل ضبط عبور کرده است. اگر نمی خواهید حد بالا و پایین را برنامه ریزی کنید ، کاملاً مناسب است. نمودار دما را بدون مناطق قرمز و آبی مشاهده خواهید کرد.

دیتالاگر دما و رطوبت پراب جدا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات دیتالاگر دما و رطوبت چیست-فروش دیتالاگر-قیمت دیتالاگر-دیتالاگر چیست-قیمت دیتالاگر دما و رطوبت-دیتالاگر دما و رطوبت صنعتی-دیتالاگر آزمایشگاهی-انواع دیتالاگر پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دیتالاگر دما و رطوبت پراب جدا را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیتالاگر دما و رطوبت پراب جدا را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟